sobota, 13 kwietnia 2013

Kochane zwierzaki



Pies -przyjaciel

Nie ma wierniejszego przyjaciela od psa,
ale nie każdy go ma.
Gdy masz to szczęście i go posiadasz,
zda się,że jego językiem władasz.

Ta psia morda taka szczęśliwa gdy jej dotykasz,
a bardzo smutna ,gdy do pracy znikasz.
Leży pod drzwiami i czeka na ciebie,
gdy wracasz jest w siódmym niebie.

Skacze,merda ogonem,poszczekuje i cierpliwie
czeka,kiedy sobie pospaceruje.
Biega przed tobą, obwąchuje,zda się,
że drogę ci toruje.

Co chwilę staje zerka czy jesteś blisko,
jakie mądre to twoje psisko.
Gdy jesteś chory,coś ci dolega
to twój piesek wokoło biega.

Myśli co by tu zrobić,żeby czasami
ci nie zaszkodzić.
Wręcz chce udzielić ci pomocy,
i ma takie bardzo smutne oczy.

Pamiętajmy,że miłość psa,
dłużej niż człowieka trwa,
bo człowiek niekiedy wyrachowany,
a pies jest bezinteresownie ci oddany

To mój przyjaciel,niestety,już nie żyje.Z.K.











1 komentarz:

  1. Niezwykle trafnie opisałaś zwyczaje psów.Agunia zawsze wita mnie tak jakbym wracała z dalekiej podróży. Na spacerze,jak tylko zniknę z jej pola widzenia,najpierw szuka mnie wzrokiem,a potem pełna niepokoju wraca.Wyczuwa moje nastroje.Gdy jestem smutna,próbuje rozweselić mnie przynosząc swoje zabawki,wsuwa głowę pod moją rękę,prosząc o pieszczoty. Zosiek

    OdpowiedzUsuń